Noiseless Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Jag ska få en moppe när jag fyller år. Jag ska få en Derbi med årsmodelen 07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Nej, moped kostar alldeles för mycket. Att ta bussen är nog enklare, billigare och mindre avgaser. :D Många fler åker buss men buss åker troligtvis mycket längre per dag än vad moppen gör. Jag tror fortfarande bussen drar mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Min Moppe ( när den kommer ) har Derbi's motor och den har typ katalysator och massa antiavgas skit ^^ Kommer nog inte trimma...max dra pluggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 jag kör denna pärla, fast 07 årsmodellen(den på bilden är 06) Den har det aldrig blivit fel på och går prima. Kan varmt rekomendera :D http://www.nordiaimport.se/SiteResources/data/MediaArchive/images/Supermoto%2050/SM07.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Vad e de får någon då? :visslar: Just nu kollar jag på en Torpedo Desire, den e rätt najs ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Vad e de får någon då? :visslar: Just nu kollar jag på en Torpedo Desire, den e rätt najs ^^ det där är en cpi om du inte ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Vad e de får någon då? :visslar: Just nu kollar jag på en Torpedo Desire, den e rätt najs ^^ xD Tanke-och synverksamheten samarbetar inte alltid xD Funderar på en sån nu :o Har annars hittat en fin moped nu jag e intresserad av ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Jag ska ta eu moped körkort om några dagar... Har en Derbi Senda fick den för en vecka sedan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Äsch. Ingen vet innebörden av en riktig moped. http://hem.passagen.se/fs1/pics/yam1_1.jpg ^---- Detta myrslokar, är en riktig moped. Yamaha Yankee. Själv har man trimmat sin så den spinner gött som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 orka moppe, ska spara cashen och skaffa mc när jag e 16 istället :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Nej, moped är för långhåriga & finniga fjortisfjantar. Förväntar mig mycket hat. thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 Nej, moped är för långhåriga & finniga fjortisfjantar. Förväntar mig mycket hat. thx. givetvis är det så, jag själv är både finnig och fjortis. Men nått måste vi ju hålla på med;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.