Gäst sacha Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Jag skrev bara www.fuska.se och kollade ifall det fanns.. det här mycket mycket bätrtre än reklam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Min kompis hämtade fusk till GTA vice city från fuskarna.nu. Jag försökte hitta nåra fusk till mina spel. Sen hittade ja diskutionsforumet och jag tyckte det var roligt så jag tuggade lite sen blev jag medlem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Heartless sa att jag skulle bli medlem här! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 en kompis till mig sa den här sidan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag ville ha fusk till spel och testa med fuska.se så gick det sen såg jag att det fanns ett forum så gick jag in där och blev medlem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Blev medlem för så länge sen så jag kommer inte ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Blev medlem för så länge sen så jag kommer inte ihåg 6/10 2003 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Blev medlem för så länge sen så jag kommer inte ihåg6/10 2003 Ja men det har funnits flera forum som är fuska.semen på andra adresser så man måste bli medlem igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag skrev faktiskt bara in www.fuska.se för att kolla om det fanns en sån sida. B) Samma här :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Min kompis ringde till mig och nästan skrek: BLI MEDLEM PÅ WWW.FUSKARNA.NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Min brorsa sa det.Och ajg blev medlem på Lucia dagen.och jag har gjort nästan 2000 inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg