dalslund Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 (redigerat) Tråden slutförd , lås tråden om n vill =) Redigerat 4 April 2007 av dalslund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jo, själv försöker jag bara se henne i ögonen och istället ta för mig av utsikten man får när hon går iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 inte sant då men det jag sa men bara skriv om ni vill :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Själv undviker jag att göra det övrhuvudtaget, men ska det göras ska det göras snabbt, typ under en sekund med varje blick. Då är risken mindre att de ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Jo, själv försöker jag bara se henne i ögonen och istället ta för mig av utsikten man får när hon går iväg. Håller med. När man pratar med henne så kollar man henne i ögonen, sen när hon går kollar man in utsikten, samma sätt när hon kommer gåendes mot en. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Mjo, ser man på "privata delar" på avstånd har tjejen nog svårt att se om man tittar på henne eller förbi henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The_Slayer Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Jag brukar kolla en stund sen river jag sönder bh:n och tar för mej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 (redigerat) Var alla andra lika omogna som The_Slayer när de var 12? För så minns inte jag att jag var. Är nog bara The_Slayer som är lite efter i sin ålder. (Btw, jag fattar att The_Slayers inlägg var menat att vara roligt, men man måste kunna vara seriös lite då och då.) Redigerat 23 Mars 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Varför blir alla inlägg jag ser anmälda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 (redigerat) Varför blir alla inlägg jag ser anmälda? Hehe, Filiandors onda öga :D Redigerat 24 Mars 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 hehe , hände en gång att jag stog o snackade med en tjej jag gillade så rent auto matiskt kollade jag på ett privat ställe i kanske 3 - 5 sekunder så hörde man. Hallå ? Martin MARTIN! o då rycker man till o kollar mot henne då fattade hon vart jag glodde hehe:P då fick man på f*n ( han avtryck på kinden ) ifall ni fattar vad jag menar :) Har ni tips på att göra det dolt eller har ni också gjort bort er skriv :) vart kolla du?? på tuttarna lr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 25 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2007 hehe , hände en gång att jag stog o snackade med en tjej jag gillade så rent auto matiskt kollade jag på ett privat ställe i kanske 3 - 5 sekunder så hörde man. Hallå ? Martin MARTIN! o då rycker man till o kollar mot henne då fattade hon vart jag glodde hehe:P då fick man på f*n ( han avtryck på kinden ) ifall ni fattar vad jag menar :) Har ni tips på att göra det dolt eller har ni också gjort bort er skriv :) Nej. Fötterna. Ett j*vla känsligt ämne för tjejerna det där. Vet du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.