Sandflygaren Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Assasins Creed Rathet&Clank: Tools of Destruction Skate Warhawk Och sist men inte minst Army of Two! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Har nu Uncharted också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 (redigerat) Hmm.. jag har FIFA 08 The Simpsons Game Assassins Creed Resistance: Fall of man MotorStorm :) Ops, såg visst att jag redan har skrivit det här ;: Ska kanske köpa ett till spel snart ;: Redigerat 14 Mars 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 the simpsons game har bara det :P eller har fifa 07 oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 fifa 08 NHL 07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Har nu : Assassins Creed, NHL 08, Uncharted, Virtua Tennis 3 och mitt nya spel Devil May Cry 4 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Motorstorm resistance fal of man Assassins creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Nu har jag... Resistance: FoM Spider-Man 3 Guitar Hero 3 Legends of Rock Ratchet and Clank: Tools of Destruction Motorstorm Assasin's Creed The Darkness Army of Two Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 devil may cry 4 ratchet and clank ToD guitar hero III Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 GH3 och R&C: ToD. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Spel: - Uncharted - Drakes Fortune - Need for Speed Pro Street Ps: Jag var lite besviken på Need for Speed Pro Street, skulle valt Ratchet and Clank: Tools of Destruction, men men :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Spel: - Uncharted - Drakes Fortune - Need for Speed Pro Street Ps: Jag var lite besviken på Need for Speed Pro Street, skulle valt Ratchet and Clank: Tools of Destruction, men men :D Det har du rätt i. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.