Hoppa till innehåll

Va Tycker Ni Om Ps3


Gäst TheTruth
 Dela

Rekommendera inlägg

Man får det man betalar för.

 

Visserligen är ps3 dyr men också väldigt bra grafik.

 

Glöm inte att du får inbyggd blueray också, internet, musik och bilder samt kompis nätverk.

 

Så tro mig...det är inte så dyrt igentligen om man kolla på allt som finns att göra.

 

Och till er som säger ps2 är bättre...ni ha garanterat inte köpt eller tänkt köpa ps3.

Håller med du !!!

Blueray spel kan var på 25 - 50 GB medans DVD- kan max vara på 8 GB(tror jag har läst det någonstans att DVD klara max 8 GB och det är långt över standard) vilket gör att man kan matta spel med mycket bättre grafik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såklart är PS3 bättre. Men frågan är om man är berädd att betala 6000 kr för den.

 

Du kan ju sitta och panga kakor och spela löjliga spel som super mario galaxy och ninja turtles och sånt, men jag tänker använda min blu-ray och gratis online och alla grymma spel istället.

 

Men man gör ju som man själv vill

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan ju få en allt i ett maskin för en billig peng mot vad man skulle få betala för en tex dator med samma specifikationet som ps3. Man kan ju installera et oprativsystem på den den har bra grafik grymt ljud på alla spel vilket jag tycker har varit sisådär med på ps2 och andra maskiner. Så min slutsats: PS3 AGER UPP ALLA ANDRA KONSOLER

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såklart är PS3 bättre. Men frågan är om man är berädd att betala 6000 kr för den.

 

Hmm, Super Mario Galaxy, ja årets bästa spel enligt en himla massa sidor och tidningar, du har troligtvis inte testat Wii, det är så sjukt kul. Galaxy är Mario 64 fast bättre och det kan ingen seriös gamer kalla dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...