Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 miljontals filmer med usel kvalíté är inget bevis tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 En gång när vi hade nån julavslutining så bestämde några att vi skulle köra anden i flaskan. Jag viste att det inte funka så jag flyttade lite sakta ingen märte nån blev faktist lite rädd! :cool: Men anars vet ja inte om jag tror på spöken och ufon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Hahah, nej herregud, spöken? In my dreams, spöken existerar inte för 5 öre. in Auush.. Nej, men alla filmer och sådan är dock fake. Vet inte hur, men det är väl ett program dom har ellet dyl. Kan du bevisa det? Spöken finns men dem är så kallat ''Andar'' och jag tror på det jag har sett, då sånt här har visats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Hur sjutton kunde han åka igenom staketet med en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Hahah, nej herregud, spöken? In my dreams, spöken existerar inte för 5 öre. in Auush.. Nej, men alla filmer och sådan är dock fake. Vet inte hur, men det är väl ett program dom har ellet dyl. Igentligen går ingenting att bevisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 (redigerat) Det går ALDRIG att bevisa att spöken, andar m.m. inte finns det går bara att bevisa att dem finns. Redigerat 21 April 2007 av Bisuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 miljontals filmer med usel kvalíté är inget bevis tyvärr. Filmer är inte det mest possitiva beviset på att de finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 miljontals filmer med usel kvalíté är inget bevis tyvärr. håller med dej!!! hur ska man anars f*n bevisa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Det enda sättet att egentligen kunna bevisa att spöken/andar finns skulle väl vara att alla såg ett och samma spöke/ande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Det enda sättet att egentligen kunna bevisa att spöken/andar finns skulle väl vara att alla såg ett och samma spöke/ande... JO MEN DET KAN JU VA NÅN SOM LURAR I ALLA DOM ATT DOM SKA SÄGA SÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 han skrev ju att alla skulle SE samma spöke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Det går ALDRIG att bevisa att spöken, andar m.m. inte finns det går bara att bevisa att dem finns. E du go i huvet eller det är klart det går att bevisa att dom inte finns. du hade lika väl kunnat skriva: Det går ALDRIG att bevisa att spöken, andar m.m. finns det går bara att bevisa att dem inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.