Cryo Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Flipp lätt.. Det är bara vissa som inte fattat att ps3 kommer äga allt.. Xbox eller nintendo har inte en chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Nej, jag har läst på en sida att det är 2008 ? eller? sommaren 2008? aja nu till ontopic, Den är RIKTIGT billig, Så att det är ju därför att det blir en FLIPP! Som blue ray spelare, extremt bra grafik, Se på filmer (men bra kvalite..) så den blir nog en Flipp enligt mej Senast jag kollade SPELADE man på sina spelkonsoller? :huh: Och på spelfronten äger ju x-box 360 lätt. ungefär samma grafik som ps3 fast otroligt mkt billigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Nej , Ps3 har enligt mej det dubbla bättre grafik, mycket verkligare än 360 . Men man kan ju se på dvd:Er brukar göra det rätt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Flopp, man gör ju inte ens spel som behöver ps3's grafik motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Nej , Ps3 har enligt mej det dubbla bättre grafik, mycket verkligare än 360 . Men man kan ju se på dvd:Er brukar göra det rätt ofta. dem flesta "vanliga" personerna har en dvd-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Något mitt i mellan. Även om jag inte gillar Sony så har de många fans... Tyvärr. Det käns onödigt att det har dvd och allt, om de bara hade haft själva konsolen hade den varit billigare och Sony hade sålt fler. Fast det är bara vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Nej , Ps3 har enligt mej det dubbla bättre grafik, mycket verkligare än 360 . Men man kan ju se på dvd:Er brukar göra det rätt ofta. det har vi också.. :).. men vi har den på dom andra tv:erna vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Vill bara säga en sak FLOPP, för dyr. Jag har inget annat att säga, men det blir flipp om dom får ner priset (som jag inte tror på). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 jag tycker den är rätt häftig och jag ska köpa den (bryr mig inte om priser) jag ger den en flipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 flopp den är alldeles för dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Den är inte alls dyr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandberg93 Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Jag tror det blir en flipp för att man kan gå ut på internet och att det är bra grafik men det kunde ju kostat mindre. Redigerat 13 April 2007 av Sandberg93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.