Ninomi Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Ah, måste man göra det i högstadiet? Kommer inte klara av en räka :P Alergisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Då slipper du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Varför får vi inte dissikerar i vår skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Vi skulle disikera en makrill i 4:an Äckligt, det var några som petade ut ögat inifrån jag kräktes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buckethead Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Vi har dissikerat en strömming på NO:n. Min polare gjorde mos av den efteråt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Hm.. I min klass fick vi frivilligt gå fram och skära i grisorgan, som vi fick från min kompis farsa, då han jobbar på en bondgård, och lätt får tag i sådana saker. Vi fick organen i en plastpåse. De var frysta, men ändå. Det luktade inte direkt som rosor när det började tina. X_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Koöga, det var det äckligaste jag varit med om, det knastrade och var hårt. Inte typ gelé som jag trodde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Jag har bara fått dissekera en bläckfisk. :unsure: Jag råkade sticka hål på bläcksäcken, hela klassrummet lukta skit sen :P Nån tjej hittade typ ägg i en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 vi skulle dissekera en fiska i skolan men jag ville inte va med för jag hatar att dissekera fiskar ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.