Shaitan Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Eller så kan du gå in på sidan som fuska.se filtrerar bort. Sidans namn kan då sluta på (punkt)(te)(kå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Väldigt bra för din för att vara din första!!! Vad heter låten som finns på sidan??? Vilken låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Simpelt och snyggt Det finns inte mycket mer än bristen på funkitioner att klaga på.. Men det är ju bara en prov sida va? Så den är skit snygg då. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Simpelt och snyggt Det finns inte mycket mer än bristen på funkitioner att klaga på.. Men det är ju bara en prov sida va? Så den är skit snygg då. :D Tack så mycket :D . Jo, det är bara en prov sida som jag har för att träna. Förresten! Snart kommer en ny layout! :) NU är förresten adressen ändrad. Sidan finns nu även på www.nedladdningar.info.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Snygg för att vara din först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Vart kan man göra en egen sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Nu har jag gjort en liten uppdatering på layouten! :). Vad tycks www.nedladdningar.info.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 mycket snyggare faktiskt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 mycket snyggare faktiskt :D Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 den va la fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Wow! Jag blev imponerad eftersom att det är din första! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Absolut bättre än min första :o (imponerad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.