gustavk Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Skrivet 26 Mars 2007 Ta gärna och sväng förbi o lyssna! ..och droppa en kommentar while your at it :) www.myspace.com/thebreezethebreath www.thebreezethebreath.com !! Citera
Zantera Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Skrivet 26 Mars 2007 Ta gärna och sväng förbi o lyssna! ..och droppa en kommentar while your at it :) www.myspace.com/thebreezethebreath www.thebreezethebreath.com !! ska man göra en tråd för varje nytt band som släppe en cd, skulle det bli en jäkla massa trådar, skriv i din signatur istället. ;)Vad är det för typ av musik? Citera
gustavk Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Mars 2007 Ta gärna och sväng förbi o lyssna! ..och droppa en kommentar while your at it :) www.myspace.com/thebreezethebreath www.thebreezethebreath.com !! Aa,, det stämmer, my bad :) Jag har som vana att vägra att beskriva musik för jag anser att genrer bara leder musik-rasism. Jag brukar dock kunna ge med mig att det ligger mot rockhållet, sen får folk börja sätta musiken i dess egna fack. ..För en del är det skrikmusik, för en del radioskval.. Ta o lyssna o make up your mind vetja :) Citera
Mumutio Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Skrivet 27 Mars 2007 Skitbra! :blink: Lite likt simple plan faktiskt... :D Citera
gustavk Skrivet 27 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 27 Mars 2007 dom var asbra.. :) Tack så hemskt mkt för alla fina ord :) Tell your friends o adda på myspace så ska vi göra j*vlart i mig allt för att komma förbi o spela o visa lite magi xD Citera
Mumutio Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Skrivet 28 Mars 2007 dom var asbra.. :) Misstänkte att du var trummisen i bandet... :gitarr: (hoppas att jag inte har fel nu :visslar: ) Ni får gärna komma förbi Malmö! :D Citera
Northwest Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Skrivet 29 Mars 2007 orka lyssna på sån här musik.Amerikansk Gangsta Rap!!!!!11 Citera
Mumutio Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Skrivet 30 Mars 2007 orka lyssna på sån här musik.Amerikansk Gangsta Rap!!!!!11 Detta är som man kallar det ett alldeles utmärkt exempel på att smaken är som baken. :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.