Gäst LudvigRamone Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) Jag har (Sapphire) Rayquaza-Svart Pelipper-Grön ist. för blå Swampert-Lila Linoone-Vitorange Groudon-Guld (typ) Kyogre-Lila/Rosa Ruby Groudon-Guld (typ) Glalie-Vitare och med röda ögon Emerald Wingull-Grön ist. för blå de e dom jag har :D kollade nyss igenom =) Redigerat 27 Mars 2007 av ludvigwallentin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 finns det inte redan en sån här tråd? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 Finns redan sånna här trådar, men en Röd Gyarados ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 finns det inte redan en sån här tråd? <_< Joo, men där tjafsade alla bara om Andreassfw Guldiga Rayquaza, så jag tänkte starta en ny utan tjafs hit o dit Är det ingen som har några förutom Jag och Zantera????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Röd/vit Linoone, röd Dusclops och grå/grön Skarmory. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Bara en Pelipper med grönt istället för blått... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Grön Sandshrew istället för gul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 ska man leta på speciella ställen för att hitta shiny pokemon på ruby ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 nej. och jag har en tentacruel med gröna ögon i.. emrald tror jag det var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 En grön Marill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 ska man leta på speciella ställen för att hitta shiny pokemon på ruby ? Nej det är 1 på 8192 tror jag att man möter en .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg