Gäst Szellerie Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 (redigerat) Som sagt. Jag har: Wii Sports Rayman Raving Rabbids Wii Play Warioware - Smooth Moves The Legend Of Zelda - Twilight Princess Virtual Console: Mario Bros. Kirby's Adventure Sonic The Hedgehog Ber om ursäkt om tråden bryter mot någon regel. Redigerat 12 Maj 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 har bara wii sports och zelda tp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Jag har wii sports, need for speed carbon och marvel ultimate alliance :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) The Legend of Zelda - Twilight Princess (bäst, men har börjat tröttna) Heatseeker (kul flygplansspel) Excite Truck (kul, men hemsk musim samt kass kontroll) Sonic and the Secret Rings (kul, men urkass musik, JAPANSKA RÖSTERNA ÄGER!) Wii Sports (kul, ball grafik^^) Rayman Raving Rabbids (ägiga kaniner och minispel :P) Wii Play (kul på multi) Virtual Console: Super Mario Bros (NES) Kid Icarus (NES) Castlevania (NES) Super Castlevania IV (SNES) The Legend of Zelda - A Link to the Past (SNES) Super Mario World (SNES) Mario Kart 64 (N64) Pallade inte beskriva VC-spelen :P EDIT: Har nu inte kvar Red Steel, men har Excite Truck istället :P Redigerat 21 April 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag har dessa ( roligast upp tråkigast ner) 1. Call of Duty 3 2. The Godfather Blackhand Edition 3. The Legend of Zelda: Twilight Princess 4. Koroinpa Marble Mania 5. Tiger Woods PGA Tour 07 6. Medal of Honour: Vanguard 7. Sonic and the secret rings 8. Wii sports 9. Splinter Cell : Double Agent 10. Need for Speed: Carbon 11. Super Monkey Ball: Banana Blitz 12. Heatseaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackisan Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 1. Zelda, 2. Red Steel, 3. Call of Duty 3, 4. Need for Speed Carbon, 5. SSX Blur, 6. Avatar, inte the last airbender, 8.Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 2, 9. Rayman Raving Rabbids, 10. Wii Sports, 11. Super Monkey Ball Banana Blitz, 12. Sonic and the Secret Rings. Tror det var alla. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crosslasse Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Jag har bara wii sports (som således alla har) och Twilight Princess men jag längtar till Mario Galaxy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Bara Redsteel och Wii sports men planerar att köpa Zelda TP nästa månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Zelda TP, wii sports, rayman raving rabbids. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
QuizMaster Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 jag har: 1:wii sports 2:zelda 3:rayman rabbits 4:rampage :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 1)wii play 2)wii sports 3)zelda tp gc ssbm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Wii Sports, Wii Play, Zelda TP, och Rampage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.