murphmaster Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Hatar Warlocks och deras j*vla VW :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Gnomer. vet inte varför :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 hatar ingen.. alla classer är lätta att handskas med, om man är skillad dvs, som mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Undead Rogue. GAAAY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Undead Rogue. GAAAY Jag håller verkligen med om det. Så här brukar undead rogue va. Stealth, ceap shout > sinister sinister > sen så resistar man kidney så då gör dem gourge och sprintar iväg. Sedan när en av dens kompisar kommer så springer den tillbaks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Blood Elves. Finns inget jobbigare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Hatar warlocks å hunters!!!! warlock jevla dots och hunters jäkla stings! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Jag hatar att möta shadow priests o locks med min hunter,jag hatar deras j*vla dots. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Warlocks, det finns inte en chans att jag kan ta en warlock... dom har ju typ 5k liv i lvl 60, dvs kan inte stunlocka dom utan cooldowns, och deras jädra deathcoil! och den där... felguarden också... den e ju overpowered -.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Shaman och blood elf. shaman för dem tar bort alla mina buffs o skit blood elf för att dem e så otroligt Fula! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 (redigerat) http://img485.imageshack.us/img485/3991/de...ai128khp1kt.jpg En Warlock i mitt förra guild, det är innan TBC - kolla hans HP. Svarar nog. ;) Har problem med Shadow Priests också. Redigerat 5 April 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 http://img485.imageshack.us/img485/3991/de...ai128khp1kt.jpg En Warlock i mitt förra guild, det är innan TBC - kolla hans HP. Svarar nog. ;) Har problem med Shadow Priests också. Kolla på hans buffs och potions :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg