derik Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 hatar shadow priests & warlocks :( jag vill ju också hinna göra en spell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jag hatar warlocks med deras fear ... Fearar och attackerar så man inte kan göra nåt tills man dör ... Och så hatar jag ninjas .... En mage vann på need på defias body (lr va den heter) när vi körde dm.. som desutom är leather .... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 nej vänta nu...jag hatar warriors mer än paladins! =O dom äter mig till frukost! =O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Har alltid hatat Warlocks och Paladins sen också Hunters. Men fast jag sj har en BE paladin menar jag att jag hatar Alliance paladins när jag kör på min Shaman osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Restorationdruids! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 rogues är störande <_< har hittills blivit gankad av en & samma rogue säkert 5ggr idag & GY är väldigt långt bort <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Jag hatar att få frys lag i stv.. inte en chans att överleva med alla gankers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 ja e hunter ja klarar dom flesta men inte warriors och rouges,, warrior har så j*vla mkt hp och rouge e feg å gör sej osynlig å kommer bakom en å sappar å gör så man inte kan röra sej så man dör, man får aldrig chansen å gå iväg å skjuta på honom, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 jag hatar.... rogue, shamans, warriors och.... twinks i bg 10-19 Rogues: j*vla cp sak sak som sak sakar en i sak saken så man inte kan sak saka sig iväg (crippling poison) Shamans: omg imba shiet thing thing goes all thing thing with all thing thing on you (slår hårt, alla shocks, och man är död inom 2 sec) Warriors: chi, chi cho ce hi chi, cho cho chi chi chi cho hi ho (j*vla intercept och charge och hamstring, jobbigt) Jag är MM hunter 56 Twinks i bg: man kan inte ens prova sin class i bg för att se hur bra man spelar mot players för alla rogue twinks dödar en på 1.454236763 secs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 (redigerat) Jag hatar alla twinks, speciellt rogues Redigerat 30 September 2007 av Mosa1NaganT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 Twinks här med.. kom igen skaffa en main och sluta sabba BG >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 alla twinks kan dra åt h*lvete. shadowpriests, warlocks, mages.. alla som utnyjttar min hunters deadzone. WARRIORS MED FULL SEASON 2 OCH DEEP THUNDER!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg