Mosa1nagant Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 Hej, jag behöver hjälp! Jag måste göra ett tal på Engelska. men vad ska jag skriva kan jag få lite tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Vad handlar det om? vad ska du skriva altså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 A number - threehundred sixty eight = Ett tal - trehundra sextioåtta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 29 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag menar ett tal när man pratar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Att tala om något du kan mycket om eller är intresserad av brukar gå bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Att tala om något du kan mycket om eller är intresserad av brukar gå bäst. Håller med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Måste du hålla dig till något särskilt t.e.x något som hänt nyligen eller är det fritt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 (redigerat) I am very interested in handball. The Swedish handball team is ranked as the sixth best handballteam in the whole world. Croatia is the best and then Spain and France. Sweden have won a lot of medals. (EXEMPEL) Redigerat 4 April 2007 av ludvigwallentin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Vad är du intresserad av??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Jag tycker du ska prata om viktiga saker för att det ska bli ett bra tal, exempel på saker du kan prata om är orättvisor, sjukdomar eller liknande. Redigerat 29 April 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Prata om något som har med Sverige att göra, ett tal där du kan klämma in lite extra svenska ord. Då kanske det blir lite lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Välj något ROLIGT, visst orättvisor och sjukdomar kanske är viktigt, men det är inte en jävel som vill lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.