Spelforum Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Hur ofta omformaterar ni eran dator? Den första gången för mig var igår.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 En gång per år typ, jag gör det inte om det ej behövs. Men har jag fixat någon ny hårdvara så känner jag för och göra hårddisken fräsh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 typ 1 gång på 3 månader.. :( Har blivit ett litet tvångssyndrom. :( Försöker iallafal sluta.(verkar fungera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 någong varanan månad. Jag bryr mig inte så mycket om det kommer virus datan. Kan i bland öpnna virus med menig. tycker det är kul att formetara och pröva olika oprativsystem, har bl.a lyckas installera slackware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag brukar göra det 1 per år typ. Har bara gjort det en gång hitills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 så sällan som möjligt ^^ diskdefragmenterar oftast bara :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 samma som rikke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Beror på hur datorn mår =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 min nya datorn är aldrig formaterad snart ett år gammal min gamla formaterar jag en gång varje månad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Jag formaterar nästan alldrig. Fast nu på sistonde har jag formaterat min gammla dator en del, fast den vill inte starta för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 När datorn strulade så lyckades jag formatera den över 10 gånger på en månad, vilket är ganska skickligt. Oftast blir det en gång på ca 2-3 månader, inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Samma som Woicer, ca en gång på 3 månader. Men mitt rekord är bara ca 7 på en månad ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.