Gäst LudvigRamone Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Jag brukar vara Lance Vance Dance lr Candy Suxxx och göra damernas man o slå poliser o gäng..efter det så spawnar jag en rhino och kör uppdraget ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Åker mest omkring och softar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Gör uppdrag eller startar krig med poliserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 (redigerat) Lite olika gör väl uppdrag eller åker runt och leker. Det är kul att åka på hopp med motorcyklar :) Redigerat 3 April 2007 av 123spill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Okeey, jag brukar typ åka ut till fyren och skjuta ner alla poliser med bazookan ^^ de e sköjj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 göra stunt filmer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag brukar Klicka in PANZER - och blockerar hela bil vägen. och sen skriver jag BIGBANG Så exploderar Pansarna och många dör! :evil: Eller så går jag in i polisstationen och trycker in: THUGTOOLS så får jag Gangster vapen och störmar hela köret! :evil: :evil: Ibland så går jag upp i mit lyxiga hus och tar helikoptern som alltid står redo. Sen kör jag ner mot alla folk och hoppar ut genom dörren. Proppelerna skär av deras huvven! :gitarr: JAG KÄNNER MIG SOM EN: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Mest bara cruisa omkring eller stunta med allt moddat :) Var ett tag sedan man körde VC, spelat mer SA ett tag. Fördelen med VC är att man kan alla vägar utantill. I SA kan man inte lära sig utan man bara yrar omking ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Bara spela :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg