Hoppa till innehåll

Gta Iv: Trailer

Gäst PoisoN

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst PoisoN

10.16.07, antagligen det amerikanska, men kanske så gäller det samam för EU.

10.16.07, antagligen det amerikanska, men kanske så gäller det samam för EU.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan knappt vänta!!! :

Och i ett uttal rockstar har gjort ska det satsa mkt på multiplayer.

Det släpps 19 oktober till ps3/xbox360 i europa.

En anställd på rockstar har sagt att det kommer att utspela sig i sex städer i europa, men det finns en del som tror att det kommer att utspela sig i NY.

Och vad jag har läst/hör så kommer rockstar att under 2008 att släppa episoder till Gta IV.

Det står lite här:

http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV

Redigerat av magnus_the_gamer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men trailern var ju bara skräp, lite bilder på hamnen, tågstationen och någon bro. Ryssen till huvudperson såg riktigt nerdrogad ut och jag gillar inte hans brytning >.<

Visst kommer det säkert bli ett genialt bra spel men jag hade förväntat mig betydligt mycket mer av trailern.

Jag vill ju se in game-vids..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir skönt att det utspelar sig I N.Y, om de nu inte kompleterar med flera städer. Nu har vi får en förhandstitt på grafiken sedan är det in-game som gäller. Självklart kommer spelet bli ett mästerverk. :) Förövrigt värkar de som om de har gjort ett mer moget och seriöst upplägg på hela spelet. Handlar tydligen om en Ryss som flytt från något land/någonstans (vilket/vart?) för att lämna det förflutna bakom sig och starta ett nytt liv. Värkar även utspelas I en nyare verision av Liberty City, eftersom det står LCPD.

Grand Theft Auto IV Trailer [1]

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och eftersom att han råkade komma in i gta så känns det som att det nya livet inte kommer bli så mycket bättre..

Exakt. Kanske blir ett seriösare upplägg. I trailern är det in bild på en polisbil där det står ''LCPD'' dvs ''Liberty City Police Department. Vid det som liknar Times Square står det även ''Welcome to Liberty City'', så det blir säkerligen Liberty City vilket är New York baserat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men trailern var ju bara skräp, lite bilder på hamnen, tågstationen och någon bro. Ryssen till huvudperson såg riktigt nerdrogad ut och jag gillar inte hans brytning >.<

Visst kommer det säkert bli ett genialt bra spel men jag hade förväntat mig betydligt mycket mer av trailern.

Samma Här...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Betydligt mer? Den sa ju massor.

- Det utspelas I ett nyare Liberty City.

- Du kanske får möjlighet att åka till Vice City.

- Spelet ser ut att vara mognare.

- Det avslöjar även om handlingen.

- Det utspelas I nutid.

- Det visar vad PS3 går för och dess grafik.

Antingen är du helt blind eller har du inte sett trailern. På en polisbil (nutidens modell) står det ''LCPD'' (Liberty City Police Department) och bakom tåget I början av trailern står det ''Visit Vice City $300''. Hur den där ryssen berättar det säger lite om storyn och att en Ryss kommer till Liberty City för att starta ett nytt liv och att han har en kriminell bakgrund. Sättet som det berättas på kan betyda ett seriösare och mognare upplägg än tidiga serier. Ser du på polisbilen så är det samma moddel som andvänds I det nutida New York. Inte nog med att det kanske finns något nytt att göra - åka berg-och-dal-bana.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...