RamJam1921 Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 1: När kommer det ut? 2: Vilket tror ni kommer vara bäst? Two Worlds eller Oblivion? 3: Finns det olika klasser på two worlds som Oblivion? Och finns det mkt vapen? Tack för svar! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Vad är Two Worlds? :huh: *går och sätter mig i ett hörn och känner mig noobig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Vad är Two Worlds? :huh: *går och sätter mig i ett hörn och känner mig noobig* Inte ska du känna dej noobig :P jag fick reda på det för nån vecka sen, det är ett nytt spel till 360 och kanske ps3, det är VÄLDIGT likt Oblivion, men är nog bättre för man kan tillex: lira upp till 8 st multiplayer , Live ( har jag för mej), du kan rida på hästar, tama Ödlor m.m, och om du tillex: eldar upp ett hus så är det så i hela spelet, grannarna sörjer dom som brunnit upp m.-m. ---skickar en bild också--- :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 det släpps 9:e maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Själv fick jag höra om det av min vän Fireseagul igår. Jag ska absolut köpa eftersom att detta verkar bli bättre än Oblivion, som faktist är ett av de bästa om inte det bästa spelen jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag får nog titta närmare på detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 det bör du göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 (redigerat) Kollat lite info om det och det värkar grymmt.. Fast jag stör mig på dvärgarna.. -.- Skägget sitter ju fast i magen, eller ja.. Aja, Two worlds officiela sida. wee :kung: Redigerat 2 April 2007 av FireSeagul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) Jag har Oblivion på Xbox 360 och funderar på att köpa detta spel Fast med Royal edition på Webhallen.se Nu har jag 2 frågor.. Tror ni eller vet om karaktären på Two towers kommer springa likadant som den på Oblivion för jag gillar ej när karaktärn springer sådär.. Sen nu när jag bokat Two towers Royal edition hur skall jag då veta vilken Storlek jag kommer få på T-shirten? Kmr det vara Standard storleken? För det är första gången jag bokar ett sånt här Royal edition spel. Kommer dem ringa mej och fråga vilken Storlek jag vill ha elr? För man kunde ej välja via sidan... Här är Länken: http://www.webhallen.com/prod.php?id=75087 Redigerat 25 Augusti 2007 av Dalman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Ja spelet skall komma den 31 aug säger Webhallen och ja jag tror det att det kommer gå att använda olika klasser. Annars kommer det nog bli ett bra spel, skulle vilja ha ett Demo :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bitch Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 1: När kommer det ut? 2: Vilket tror ni kommer vara bäst? Two Worlds eller Oblivion? 3: Finns det olika klasser på two worlds som Oblivion? Och finns det mkt vapen? Tack för svar! :medieval: ja det finns jävligt mycket vapen dude ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Det fick bara typ 6/10 i level :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.