Hoppa till innehåll

Two Worlds!


RamJam1921

Rekommendera inlägg

Vad är Two Worlds? :huh:

*går och sätter mig i ett hörn och känner mig noobig*

 

 

Inte ska du känna dej noobig :P jag fick reda på det för nån vecka sen, det är ett nytt spel till 360 och kanske ps3, det är VÄLDIGT likt Oblivion, men är nog bättre för man kan tillex: lira upp till 8 st multiplayer , Live ( har jag för mej), du kan rida på hästar, tama Ödlor m.m, och om du tillex: eldar upp ett hus så är det så i hela spelet, grannarna sörjer dom som brunnit upp m.-m.

 

---skickar en bild också---

 

:medieval:

post-51069-1175352113_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Själv fick jag höra om det av min vän Fireseagul igår. Jag ska absolut köpa eftersom att detta verkar bli bättre än Oblivion, som faktist är ett av de bästa om inte det bästa spelen jag spelat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Jag har Oblivion på Xbox 360 och funderar på att köpa detta spel Fast med Royal edition på Webhallen.se

 

Nu har jag 2 frågor.. Tror ni eller vet om karaktären på Two towers kommer springa likadant som den på Oblivion för jag gillar ej när karaktärn springer sådär..

 

Sen nu när jag bokat Two towers Royal edition hur skall jag då veta vilken Storlek jag kommer få på T-shirten? Kmr det vara Standard storleken? För det är första gången jag bokar ett sånt här Royal edition spel. Kommer dem ringa mej och fråga vilken Storlek jag vill ha elr? För man kunde ej välja via sidan...

 

Här är Länken: http://www.webhallen.com/prod.php?id=75087

Redigerat av Dalman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...