Ryssfemma Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Ett tips: Bli inte fastighetsmäklare om ni vill ha ett liv utanför jobbetEn av planerna bara, mest sannolikt att man jobbar med familjeföretaget men planer förändras ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Ett tips: Bli inte fastighetsmäklare om ni vill ha ett liv utanför jobbetEn av planerna bara, mest sannolikt att man jobbar med familjeföretaget men planer förändras ju. som är? :)Funderar själv på processtekniker eller processingenjör och vill helst jobba på samma företag som de flesta av generationerna i min släkt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 svetsare på en oljeplattform hade varit nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Programmerare, snut eller lastbils chaffis låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 (redigerat) NBA är min dröm... Redigerat 4 November 2010 av Batteryz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Ganska inne på läkare just nu, ska försöka hålla betygen bara. Annars författare, eller rockstjärna... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Kanske diabetes läkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Ett tips: Bli inte fastighetsmäklare om ni vill ha ett liv utanför jobbet En av planerna bara, mest sannolikt att man jobbar med familjeföretaget men planer förändras ju. som är? :)Funderar själv på processtekniker eller processingenjör och vill helst jobba på samma företag som de flesta av generationerna i min släkt gjort. Livsmedelsföretag, importerar livsmedel från utlandet och det säljs här i Sverige. Olika länder/delar av världen som Indien, Kina, Italien, Polen, mellanöstern :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 rock sjärna! eller inte... ska väl jobba på systemair som alla andra i skinnskatteberg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Skivproducent elr en gitarrist i ett känt band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Läkare,Arkitekt,Polis eller militär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Har Jakt & Natur som EV, när jag får jaktlicens i slutet av nian får jag välja inför gymnasiet osv.... Skulle ju vara kul att jobba som viltvårdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.