360Xbox Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Funderar på brandman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Pilot, antingen pluggar jag via flygteknik och vidare yrkesutbildning eller gena via militären. :huh: Vill vara det så jävligt mkt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 (redigerat) Advokat, eller ekonom av något slag. Btw, fin bump någon gjorde. [: Redigerat 26 Juli 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Sångare i nåt band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 (redigerat) Har ingen aning, faktiskt. Dock har mitt huvud börjat fyllas av radikala tankar om att dissa gymnasiet och göra vad fan jag vill i stället. Typ starta ett band eller försöka sig på något konstnärligt yrke. Kan ju alltid jobba på Donken eller nåt under tiden. Bara spekulationer, ofc, men det är jävligt lockande. Känns inte som skolan har så mycket att ge mig, ärligt talat. Redigerat 26 Juli 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 (redigerat) Rymdforskare är min högsta dröm sedan 1:an om inte så får det bli en musiker (basist (stavning)) Redigerat 26 Juli 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 (redigerat) Ska se vart jag hamnar. Redigerat 26 Juli 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Fattar inte varför bumpen vart anmäld riktigt. Visst det var länge sedan någon skrev, men ämnet funkar ju fortfarande. Antingen inom film, eller så jobbar jag med något inom Graf. Skulle inte ha något emot att bli skådespelare om det inte vore för allt skit inom det yrket(om man blir känd då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Fattar inte varför bumpen vart anmäld riktigt. Visst det var länge sedan någon skrev, men ämnet funkar ju fortfarande. Antingen inom film, eller så jobbar jag med något inom Graf. Skulle inte ha något emot att bli skådespelare om det inte vore för allt skit inom det yrket(om man blir känd då). Beror ju på om du blir Justin Bieber eller Steven Cigal (stavning?)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Fattar inte varför bumpen vart anmäld riktigt. Visst det var länge sedan någon skrev, men ämnet funkar ju fortfarande. Antingen inom film, eller så jobbar jag med något inom Graf. Skulle inte ha något emot att bli skådespelare om det inte vore för allt skit inom det yrket(om man blir känd då). Beror ju på om du blir Justin Bieber eller Steven Cigal (stavning?)... Fast Justin Bieber är ju inte en skådespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Nä fast poängen kvarstår. Eller njae, det var ingen poäng. Men grejen är ju att det inte är säkert att man får skit för det det beror ju på "ödet", "turen" och massa sånt tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Fattar inte varför bumpen vart anmäld riktigt. Visst det var länge sedan någon skrev, men ämnet funkar ju fortfarande. Antingen inom film, eller så jobbar jag med något inom Graf. Skulle inte ha något emot att bli skådespelare om det inte vore för allt skit inom det yrket(om man blir känd då). Beror ju på om du blir Justin Bieber eller Steven Cigal (stavning?)... Fast Justin Bieber är ju inte en skådespelare. Naej, men du förstår poängen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.