purjo Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Hmm.. Typ låg i sängen å kollade på film med "nuvarande" tjejen, så efter filmen så låg vi och myste, åsså bara kom det eller vad man ska säga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 blev inget :( de blir väl bättre lycka nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 I femman, med min första tjej(har en annan nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 (redigerat) . Redigerat 14 Mars 2010 av Xagez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 blev inget :( de blir väl bättre lycka nästa gång Du kan ju berätta vad som gick snett. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Det verkar gå bra för dej Skriken... Nej, Jag har inte haft första kyssen än då min tjej bor 30 mil ifrån mej så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 jag har alldrig haft nåt förhållande överhuvudtaget. SLÅÅ DETT!!!!!!!!!! Inte jag heller ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 nu har ja haft min första kyss :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Congratulations! Själv har jag aldrig haft ett förhållande och aldrig kysst eller hånglat med någon, fast lite pussar här och där har ju förekommit ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Har haft rätt många icke-seriösa förhållande, och typ 1 eller 2 seriösa. Det har förekommit pussar och sånt, men inga kyssar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Har haft rätt många icke-seriösa förhållande, och typ 1 eller 2 seriösa. Det har förekommit pussar och sånt, men inga kyssar. Då kan det ju inte varit seriöst? Nej jag har inte heller fått den ännu, Men det e nära :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) Man har ju haft 4-5 stycken förhållanden men inga har lett till kyssar, så.. man väntar forfarande Redigerat 3 Januari 2008 av Thehammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.