LOLOL Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Aldrig upplevt den riktiga första kyssen än iallafall har ju kyssts men aldrig upplevt den första riktiga kyssen men har en på g :D Sitter du med din tjej/kille vid datorn och ska kyssa henne/honom nu eller? xD Redigerat 10 Oktober 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fiskemast Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 någon gång på högstadiet och måste bara säga att pussar på dagis inte är kyssar, de kommer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Har inte hänt mig än. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 (redigerat) edit Redigerat 7 September 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 min kompis första kom lite random på mattelektionen, men jag har inte kysssts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealMadrid Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 jag har alldrig haft nåt förhållande överhuvudtaget. SLÅÅ DETT!!!!!!!!!!inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 (redigerat) bara pussats, 2 gånger :D Amazing Redigerat 27 Oktober 2010 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HiMyM8 Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Såklart man kysst sin mamma / kanske pappa XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Såklart man kysst sin mamma / kanske pappa XD :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peace Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Vi körde Ryska Posten i sexan, så då kysste jag killen jag var kär i :) Vi blev dock aldrig tillsammans och nu är det som bortglömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Hade ett förhållande från 3an-6an som blev rätt seriöst i 6an (så seriöst som ett förhållande kan bli i 6an) och första kyssen var väl där nånstans. Tror jag har en annan tös på G nu. Är lite osäker på vad hon tycker, men det känns som hon gillar mig (någon som vet några tecken på om hon skulle gilla mig?). Så jag hoppas på nåt mer seriöst där inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.