Gäst Xarph Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 jag har gjort en snabb hemsida där ni kan ladda ner dom spel som jag har gjort :) >>>Hemsida<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Får bara upp den klassiska "Sidan kan inte visas" sidan. f*n oxå, jag som hade tänkt försöka slippa den i en hel vecka -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 ok konstigt ska funka ja har provat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Det blir samma här "Sidan kan inte visas" :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Jag har en teori: Xarph har gjort sin sida i typ Frontpage eller Word och sedan sparat den som html fil på sin dator. Sen tar han filadressen c:/documents and settings/blablabla/mina dokument/hemsida.html och skapar en subdomän till denna. Det skulle iaf förklara varför bara Xarph har tillgång till sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Du måste skaffa ett program för att ladda upp html- sidorna, som FTP surfer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Jag har en teori: Xarph har gjort sin sida i typ Frontpage eller Word och sedan sparat den som html fil på sin dator. Sen tar han filadressen c:/documents and settings/blablabla/mina dokument/hemsida.html och skapar en subdomän till denna. Det skulle iaf förklara varför bara Xarph har tillgång till sidan. aa så kan det vara det tror jag med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 samma sak för mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.