Gäst Xarph Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Skrivet 31 Mars 2007 jag har gjort en snabb hemsida där ni kan ladda ner dom spel som jag har gjort :) >>>Hemsida<<< Citera
neVah Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Skrivet 31 Mars 2007 Får bara upp den klassiska "Sidan kan inte visas" sidan. f*n oxå, jag som hade tänkt försöka slippa den i en hel vecka -.- Citera
Gäst Xarph Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 ok konstigt ska funka ja har provat Citera
CrazyBarrie Skrivet 1 April 2007 Rapport Skrivet 1 April 2007 Det blir samma här "Sidan kan inte visas" :huh: Citera
Gäst Mega93 Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Jag har en teori: Xarph har gjort sin sida i typ Frontpage eller Word och sedan sparat den som html fil på sin dator. Sen tar han filadressen c:/documents and settings/blablabla/mina dokument/hemsida.html och skapar en subdomän till denna. Det skulle iaf förklara varför bara Xarph har tillgång till sidan. Citera
Mumutio Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Du måste skaffa ett program för att ladda upp html- sidorna, som FTP surfer... Citera
CrazyBarrie Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Jag har en teori: Xarph har gjort sin sida i typ Frontpage eller Word och sedan sparat den som html fil på sin dator. Sen tar han filadressen c:/documents and settings/blablabla/mina dokument/hemsida.html och skapar en subdomän till denna. Det skulle iaf förklara varför bara Xarph har tillgång till sidan. aa så kan det vara det tror jag med ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.