neVah Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Någonting har hänt med mitt photoshop har jag märkt =) Jo, när jag försökte skriva in lite text i en bild så fick jag inte fram något. Jag kollade på storleken, och höjde den till det högsta man kan ha (1297 lr nåt sånt) och det såg ut som vanliga "18" storleken! Storlek 72 lr andra presets funkar inte heller! Någon som vet hur jag fixar detta!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Har hänt liknande för mig. Kommer tyvärr inte ihåg hur jag gjorde. Ska försöka hitta något. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag tror att om du klickar upp rutan "character", där man kan redigera avståndet på texten m.m. Sen så ändrar du % på höjden och bredden. Det kanske inte är det som är felet men texten blir i alla fall större om du tar 1000% både horsontalt och vertikalt på texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 När du skapar ett nytt dokument så ska du välja resolution: 72 pixel/inch. Jag tror det hjälper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Tackartackar Mezox :D Hade den på resolution 72.005 XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.