Hoppa till innehåll

Bra Info.

Zonix

Rekommendera inlägg

har ni tänkt på att han skriver att han skikade keybladen iväg men riku försvan så den gick till sora i secret ending plockar dom ju upp rikus keyblade i kh2 king mickeys och soras det måsste ju menas att alla keyblades blir iväg skikade igentligeb lr hur

förlåt att tera skikade iväg keybladen

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Terra-Riku

Ven-Sora

Aqua-Kairi

När man möter Terra i KH 2 FM+ så säger han, you'r not the one I've chosen. Det är för att han skickade Keybladen (Kingdom key) till Riku men Riku gick över till den mörka sidan så Sora fick Kingdom key istället. Kairi förlorade sitt hjärta så den guldiga kingdom key'n gick till mickey, och till sist fick Riku sin keyblade den Sora skulla ha på riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför inte jag menar dom kan ju inte bara byta namn på serien och föresten den där killens teori kan inte stämma eftersom king mickey är där i slutet på trailern med en key blade och om tera gör en super attack och båda blir svaga måsste ju mickey kunna förgöra elder mage

och sen varför kan inte riku hålla kvar key bladen sen när sora möter honom igen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför inte jag menar dom kan ju inte bara byta namn på serien och föresten den där killens teori kan inte stämma eftersom king mickey är där i slutet på trailern med en key blade och om tera gör en super attack och båda blir svaga måsste ju mickey kunna förgöra  elder mage

och sen varför kan inte riku hålla kvar key bladen sen när sora möter honom igen

Den ska heta Kingdom hearts men inte III. Mm men det är när han precis har blivit tränad av Yen Sid, det är Yen Sids keyblade. Han får Aquas senare. Och det där sista stämmer inte, det han sa. Men jag tror att Terra är Xehanort.

Hans hjärta är i mörkret, och när Sora blir självsäker så blir hans järta ljusare och keybladen går till honom. Terra bestämde bara att den skulle gå till Riku, när dte gick åt pipan så bestämde Keybladen själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm nää men det är säkert inget stort. Så som Sora byter Keyblades så kanske han hade en extra eller nått. :visslar: :huh:

Föresten var finns Yen Sid efter att man lämnat stället? Jag gick ditt idag när jag spelade då var det helt tomt. Har Malificent dödat honom eller??

Redigerat av rg_fuskare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...