Rullis Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Är det ett kärleks program nu? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 Japp, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 haha den där trollkaren han lurade den där killen när han kastade kniv ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 en jag hejar nu på kamramännen dom är coola, men dom bråkar vem som ska äta upp gräset nu igen å sven å bert delar säng tragiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mahed Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 jag tycker wild kids e ballt och jag hoppas på att lejonen vinner! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 4 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 jag hejar ppå piggsvinen :) Vilka är de :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Det är dem som snor från de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 jag tycker att Markus (i lejonen) är som Tore i FCZ!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Ursäkta, men vad är Wild Kids? Jepp min syrra sa att de fick godis typ varje dag :P När jag såg Rullis inlägg högst upp på sidan tänkte jag på Big Brother. Hehe. :D Redigerat 13 April 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Tycker dom ska lägga ner programmet. Totalt värdelöst, ett par ungar som ränner runt i skogen som ett par skogsmullar. Illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Man skäms över de som är med. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Det e så löjligt. Asså dom tror att dom kan allt och äger allt.. Han Fredrik eller va han nu heter, han ser ut som en tjej iaf. Han e så patetisk... Så typiskt Lill-Gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.