Gäst Gripen Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Hej..Jag har spelat runescape i typ 4 år..det suger..min gubbe e bara lvl 44..har inte spelat så ofta efter som det är tråkit.så jag undra om jag typ kunde spela med nån...typ att få pengar eller träna skill eller nått...så himla tråkit spel..heter hamhamham0 i spelet lol...kom på det för 4 år sen =p
oddy Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Bli member så får du se att det blir roligare.
Foley Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 member eller ej det spelet suger spelade det får typ 6 år sedan suger förmodligen fortfarande :zzz:
Gäst daniel3951 Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Hej..Jag har spelat runescape i typ 4 år..det suger..min gubbe e bara lvl 44..har inte spelat så ofta efter som det är tråkit.så jag undra om jag typ kunde spela med nån...typ att få pengar eller träna skill eller nått...så himla tråkit spel..heter hamhamham0 i spelet lol...kom på det för 4 år sen =p haha 4 år och lvl 44? jag har spelat i 1½år och e i lvl 57 men men... alla e inte så bra, men det e roligare i högre level, typ 70-80 då kan man göra lite mer som att göra addy, hugga yew (tror jag det va) osv
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 Hej..Jag har spelat runescape i typ 4 år..det suger..min gubbe e bara lvl 44..har inte spelat så ofta efter som det är tråkit.så jag undra om jag typ kunde spela med nån...typ att få pengar eller träna skill eller nått...så himla tråkit spel..heter hamhamham0 i spelet lol...kom på det för 4 år sen =p Det kanske inte är så men du verkar nästan klanka ner honom :o Han sa ju att han inte spelade ofta alls. Aja, fixa nya vänner från olika länder? Du kanske lär dig lite nya ord på olika språk också? Annars så tycker jag att du kan testa andra MMORPG :) /teZZirt
Gäst Gripen Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 heh..men vilket??jag kan lika gjäran ge ut min gubbe..runescape suger ju =p
magnus_the_gamer Skrivet 2 April 2007 Rapport Skrivet 2 April 2007 heh..men vilket??jag kan lika gjäran ge ut min gubbe..runescape suger ju =p Wow guildwars är rätt så bra
Novacaine Skrivet 4 April 2007 Rapport Skrivet 4 April 2007 får att ha hållit på i 4 år och vara lvl 44 är det inte konstigt att det är tråkigt ^^' jag fick 90 på ett år.
Gäst mithril Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 får att ha hållit på i 4 år och vara lvl 44 är det inte konstigt att det är tråkigt ^^' jag fick 90 på ett år. lol man kan få 90 combat på 1 månad om man har allt som man kommer behöva
Blitzcat Skrivet 7 April 2007 Rapport Skrivet 7 April 2007 Hej..Jag har spelat runescape i typ 4 år..det suger..min gubbe e bara lvl 44..har inte spelat så ofta efter som det är tråkit.så jag undra om jag typ kunde spela med nån...typ att få pengar eller träna skill eller nått...så himla tråkit spel..heter hamhamham0 i spelet lol...kom på det för 4 år sen =p Lol. har spelat 2 veckor lite drygt nu på en gubbe och är lvl 41
oddy Skrivet 7 April 2007 Rapport Skrivet 7 April 2007 Det beror på hur man spelar hur snabbt man tränar gubben. Man kanske spelar lite då och då när man har tråkigt då går det inte så snabbt att träna.
Procastinatio Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 du kan spela med mig username:manski10 jag är member du kan öva med mig
Rekommendera inlägg