Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Gripen
Skrivet

Hej..Jag har spelat runescape i typ 4 år..det suger..min gubbe e bara lvl 44..har inte spelat så ofta efter som det är tråkit.så jag undra om jag typ kunde spela med nån...typ att få pengar eller träna skill eller nått...så himla tråkit spel..heter hamhamham0 i spelet lol...kom på det för 4 år sen =p

Gäst daniel3951
Skrivet

Hej..Jag har spelat runescape i typ 4 år..det suger..min gubbe e bara lvl 44..har inte spelat så ofta efter som det är tråkit.så jag undra om jag typ kunde spela med nån...typ att få pengar eller träna skill eller nått...så himla tråkit spel..heter hamhamham0 i spelet lol...kom på det för 4 år sen =p

haha 4 år och lvl 44? jag har spelat i 1½år och e i lvl 57 men men... alla e inte så bra, men det e roligare i högre level, typ 70-80 då kan man göra lite mer som att göra addy, hugga yew (tror jag det va) osv

Gäst Bisuta
Skrivet

Det kanske inte är så men du verkar nästan klanka ner honom :o Han sa ju att han inte spelade ofta alls.

Aja, fixa nya vänner från olika länder? Du kanske lär dig lite nya ord på olika språk också? Annars så tycker jag att du kan testa andra MMORPG :)

/teZZirt

Gäst Gripen
Skrivet

heh..men vilket??jag kan lika gjäran ge ut min gubbe..runescape suger ju =p

Gäst mithril
Skrivet

får att ha hållit på i 4 år och vara lvl 44 är det inte konstigt att det är tråkigt ^^' jag fick 90 på ett år.

lol man kan få 90 combat på 1 månad om man har allt som man kommer behöva
Skrivet

Lol. har spelat 2 veckor lite drygt nu på en gubbe och är lvl 41

Skrivet

Det beror på hur man spelar hur snabbt man tränar gubben. Man kanske spelar lite då och då när man har tråkigt då går det inte så snabbt att träna.

• Skapa ny...