CrazyBarrie Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Hur gör man anime kan någon säga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 Det ska bli intressant att veta om någon här på forumet vet hur man gör animé... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Bara att animera... Finns ingen skillnad mellan att animera vanlig och anime film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Prova flash 8 professional. Kostar dock en bra slant men är till för att göra fina anime filmer i swf format. Sen måste du kunna animera väldigt bra och kunna använda tekniken frame by frame. flash 8 går att köpa för 399 USD på www.adobe.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) Google är din vän Redigerat 6 April 2007 av Dahliz91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Du får inte skriva om pirat kopiering här på forumet. Läs reglerna. Jag är nog inte den personen som ska vara petig med det men.. Du kan försöka Gimp om du vill ha "oflashiga" filmer (man kan bara andvända former i flash). Men gimp är väldigt svårt att göra långa filmer i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag sja testa gimp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag missade den regeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.