Aircondition Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Kent - Pärlor Kent - Kärleken Väntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) just nu är den bästa låten Fear of the dark med Iron Maiden Redigerat 8 April 2007 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 hmm såmånga jag gillar men dem jag lyssnar mest på just nu är la 1. The Von Bondies - C'mon C'mon 2.Fall Out Boy - The Carpal Tunnel Of Love 3.Rise against -injection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Pantera - Cemetary Gates Cannibal Corpse - I Will Kill You Belphegor - Swarm of Rats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donnie Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 The Project Hate MCMXCIX - Resurrected For Massive Torture Thin Lizzy - Bad Reputation Donnie Darko Soundtrack - Gary Jules - Mad World Lite mixade bra låtar som alla borde höra! : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Lordi - Would you love a monsterman Rammstein - Keine Lust Adema - Immortal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 30 Seconds to Mars - The Kill Funeral For a Friend - Roses For the Dead Bullet For My Valentine - The End Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 nu är bästa låten Jag är tillbaka med Fronda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Just nu lista: 1. Sum 41-Pieces 2. Lost prophets-Rooftops 3. Bullet for my valentine - Just Another star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 1. Elton John - Rocket Man (Tro det eller ej) 2. Dragonforce - Through Fire and Flames 3. Cannibal Corpse - Hacksaw Decapitation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Fear of the dark - Iron Maiden (Jag kan spela den på min elgura själv faktiskt :D ) You have got another thing comi'n - Judas Priest Sad but true - Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Metallicas For whom the bell tolls är väldigt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.