MrSnow Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Hmm.. Fanns det inte en regel om att man inte fick skapa "köp ava/sig/userbars" trådar? Aja.. Men 20 FM är för lite för en tjänst du får sälja dem via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Hmm.. Fanns det inte en regel om att man inte fick skapa "köp ava/sig/userbars" trådar? Aja.. Men 20 FM är för lite för en tjänst du får sälja dem via PM. MrSnow sluta leka moderator nu ! Jag skulle vilja ha en med en winamp logga på . Det ska stå Winamp User Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 ursäkta jag e noob, men vad kan man ha dem till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 man har dem i sina signaturer på forum. dock är det ju inte tillåtet här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Man får ej göra såna här trådar om någon skulle vilja ha en userbar skulle den göra en tävling om det i fuskamynt forumet. Du skulle kunna sälja userbars i din press annars eller sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Man får ej göra såna här trådar om någon skulle vilja ha en userbar skulle den göra en tävling om det i fuskamynt forumet. Du skulle kunna sälja userbars i din press annars eller sig. Ingen mod låser ju den så det verkar ju vara okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 inte för att vara bisservisser men det heter userbars inte usersigs .. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 vad är det man har dom till? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groggy1 Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Vilken font och vilken storlek på texten använder man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 inte för att vara bisservisser men det heter userbars inte usersigs .. ^^, inte för att vara besserwisser men det heter besserwisser inte bisservisser .. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) Hmm.. Fanns det inte en regel om att man inte fick skapa "köp ava/sig/userbars" trådar? Aja.. Men 20 FM är för lite för en tjänst du får sälja dem via PM. Vadå lika o_0? Vadå jag vill bara inte att folk sa göra undantag for reglerna.Jag bryr mig inte men jag vill att rätt ska va rätt. Redigerat 18 April 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 fixa en med Denna bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.