Winjaaa Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 Nån som ska köpa skivan? Min bror ska det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Nej! är det deras nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Klart man ska köpa den! :D Den kommer 14 maj. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Dom har en video på Aftonbladet TV men Aftonbladet TV går aldrig att titta på. Någon som vet om man kan se den någon annan stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Den finns på Youtube.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzeero Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 HALLÅ ALLA LINKIN PARK f*n!! VET NI INTE?????????? NYA ALBUMET HARA JAG REDAN. DET KOM UT DEN 12 MAJ! NI MÅSTE KÖPA DEEEEN ASÅÅ! :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Laddade ner hela albumet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Laddade också ner det. Det sög. Det gamla Linkin Park var mycket bättre än det nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Laddade också ner det. Det sög. Det gamla Linkin Park var mycket bättre än det nya. De gamla låtarna är uttjötade som f*n, de nya är jättebra.. Roligt att se att LP har växt ifrån Rap/Rock skiten och skapat riktigt modern rock istället. Lätt bästa albumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Hade ju kollat lite på den men när jag fick höra "What I've Done" ändrade jag mig omedelbart. Linkin Park har ju gått från new metal till rock, låter inte alls lika bra som förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 No More Sorrow har ändå lite Metal i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.