RaXeZ Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Tycker precis som dom ovanstående svaren! Jag tycker att det känns precis så också :P förresten ta en titt på min family guy tråd och skicka lite länkar :P http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...2&hl=family+guy Citera
Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 The Simpsons och har alltid varit det. Har aldrig gillat Family Guy Citera
TheTortoise Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 ehh Lätt Simpsons :) även fast lille stewie äger Citera
Boiuthh Skrivet 8 April 2007 Rapport Skrivet 8 April 2007 Family Guy är så mycket bättre än Simpsons. Med Family Guy så får man ju skratta ibland till skillnad från Simpsons. Citera
Mickeh Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 gillar family guy mer, mer min sjuka humor :P diggar Ralph Wiggum i simpsons och homer såklart :P Citera
Simpson_dude Skrivet 10 April 2007 Rapport Skrivet 10 April 2007 varför tror ni jag heter Simpson dude simpson äger sk*ten av family guy!!! B) Citera
derik Skrivet 12 April 2007 Rapport Skrivet 12 April 2007 family guy, dom har så sjuka o poänglösa skämt.. min humor alltså :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.