Red_fox2 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Är det någon som ve vart man kan få tag i ett fett bas system som man kan koppla till datorn som inte är allt för dyrt. Har blivit less på min lilla creative 2.1 låda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Hur mycket är du redo att punga ut ungefär? Jag köpte ett par 2.1 högtalare från logitech för cirka 1,500.kr typ och dom funkar finemang. Själv köpte jag dom på internet men tror dom fanns i nån affäre något dyrare. Kan kolla upp modellen om det finns intresse dör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Kolla på NetonNet eller på Tradera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 (redigerat) Har ett JBL Creature 2 (2.1) Med grym bas. Visserligen är högtalarna j*vligt små men dom e grymma Kostar 1000 spänn Redigerat 10 April 2007 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Köp ett par hörlurar istället. Mycket bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 12 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 va ska man med hörlurar till? ;) Brorsans polare har en subwofer på 1400watt,,är de någon här som vet vad som behövs för att koppla en sådan till en stereo? ge helst länk isf också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Skaffa head set jag har SENNHEISER HD 201. Riktigt grym bas. Och så för folk inte vad du lyssnar på. Man kopplar bara inn dem där man kopplar inn vanliga högtalare (vad i hela världen är det för ord "högtalare" låter som någon sorts predikanhttp://www.gifs.net/Animation11/Religious/Priests_and_Ministers/Priest.gif). Redigerat 13 April 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Har fått min sub nu på 1200 watt,,nu fattas bara ett slutsteg till den. Någon som vet nån bra sida som har chyssta priser på sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nusse_ Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Men lol era högtalare suger jag ahr ett par activa mackie högtalar som e kopplade till en bas some sedan e kopplat till ett mixerbord och sedan vidare in i datorn haha slå det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.