Rullis Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Man ska få Reveal innan Gondowan Cliffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 72 DJINER!!!!! Det är ju jätte många. jag har typ bara 14 stycken(bara 2 venus). Kan någon nån sida med en guide över vart man får alla djins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 åhh ja hoppas min kusin har gs2 han hadde i allafall gs1 och hjälpte mig en massa me det, lol jag visste inte ens hur man kom ifrån sol sanctum lol :lol: ja ska träffa honom om tre veckor=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag vet ver alla djinnis är. Skicka ett medelande+20 poäng, så får du dom. (Det är på engelska). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg