Ryssfemma Skrivet 10 November 2007 Rapport Skrivet 10 November 2007 Det är under 16års åldern man inte för göra ett eget beslut utan vårdnadshavare. Citera
Gäst Apelsin Skrivet 10 November 2007 Rapport Skrivet 10 November 2007 Det var en artikel i metro, en 15 åring (tror jag) som tatuerade en hel drake på ryggen sen ångrade han sig. Citera
Baranoi Skrivet 10 November 2007 Rapport Skrivet 10 November 2007 Det var en artikel i metro, en 15 åring (tror jag) som tatuerade en hel drake på ryggen sen ångrade han sig. Surt läge skulle man kunna säga. Citera
Millow Skrivet 10 November 2007 Rapport Skrivet 10 November 2007 Tatuering är trevligt...i små mängder. =) Vill själv skaffa en någon vacker dag.. Citera
PussyCat Skrivet 10 November 2007 Rapport Skrivet 10 November 2007 Kommer iaf skaffa 1 tatuering när jag blir äldre. Nån som brukar kolla på miami ink då? Jag kollar faktiskt ibland =ONär jag kollade senast så skulle en gubbe lackera en bil åt de O.o Citera
Vendetta Skrivet 17 November 2007 Rapport Skrivet 17 November 2007 lungt att man ska tatuera sig, en marijana planta på magen och en AK47a på ryggen. för mycket gta San andreas? ._. Citera
Fality Skrivet 18 November 2007 Rapport Skrivet 18 November 2007 ett ganska stort kors på underarmen, var för feg för att fylla hela svart så det är bara ganska tjocka ramar i korsform. snyggt faktist. :> Citera
SmeK Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 lungt att man ska tatuera sig, en marijana planta på magen och en AK47a på ryggen. för mycket gta San andreas? ._. Precis vad jag tänkte fråga <_< Citera
Lynott Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 ett ganska stort kors på underarmen, var för feg för att fylla hela svart så det är bara ganska tjocka ramar i korsform. snyggt faktist. :> Har du? Nice! Foto? Citera
neVah Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 Jag skulle gilla en liten tatuering på högerarmen precis nedanför axeln där musklerna börjar. Ungefär nån liten vanlig symbol eller något japanskt. Det ser ju för nice ut ^^ Citera
Aircondition Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 Det var en artikel i metro, en 15 åring (tror jag) som tatuerade en hel drake på ryggen sen ångrade han sig.Palla läsa metro. ._. Citera
TheUnnamed Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 Det var en artikel i metro, en 15 åring (tror jag) som tatuerade en hel drake på ryggen sen ångrade han sig.Palla läsa metro. ._. Javisst alla som är inne läser ju liksom punkt se! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.