Boiuthh Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Nope... får pengar eftersom att vi inte har någon matsal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 ok lite synd :( de flesta äter väl inte så nyttig mat då kan jag tänka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Namn: Bosvedjeskolan Var: Sundsvall, Bosvedjan Klasser: F-6 Mat: Mycket bra! Skick: 50/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 ok lite synd :( de flesta äter väl inte så nyttig mat då kan jag tänka mig jo det blir väl lite mer onyttig mat, fast det blir även en hel del nyttig mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 har ni någon riktig restaurang i närheten elr vart käkar ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 asså jag sa lite fel där med pengar... vi får e.g. ett kort (typ kontokort) som fungerar ungefär som rikskuponger... det kortet kan vi använda på ett 40-tal olika restauranger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Jag skulle gjärna villa ha det istället för matsal och vattnig smörja.. Förresten kostar en vanlig skol lunch bara 8 kronor. Det är ju mindren hundar får till lunch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Skulle varit så j*vla bra om inte vissa (många) elever hade förstört allting i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Namn: Bosvedjeskolan Var: Sundsvall, Bosvedjan Klasser: F-6 Mat: Mycket bra! Skick: 50/50. Verkar som om du går i en bra skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Namn: *censur* Plast: Nånstans i sverige 300 elever Gjord 1945 väldigt fult Bra mat Bra lärare Bra vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Varför är namnet så "farligt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Jag är bara en sån person.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.