Hoppa till innehåll

Eran Skola


Inside
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag skulle gjärna villa ha det istället för matsal och vattnig smörja.. Förresten kostar en vanlig skol lunch bara 8 kronor. Det är ju mindren hundar får till lunch.

 

Våran skollunch kostar 5.49 kr! DET är lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst nissling

Namn: Birkaskolan

Mat: Olika, brukar vara skräp

Lärare: Trevliga och hjälper barnen med saker

Elever: Det finns några barn i 8 årsåldern som inte uppför sig ordenterligt, annars är dom snälla.

Ekonomi: Lite 50/50

Datorer: Olika beroende på vem som suttit där

Skåp: Förutom min j*vla skåpskamrat som snott hela skåpet för sig själv är det ganska bra.

Bästa lärare: Musik läraren

Sämsta lärare: Ingen är dålig

Vad vi har för tema: Att hjälpa andra barn från Tanzania (vi hade en vårkonsert för någon månad sedan, blev en av dom största katastroferna någonsin.) Tanzania prylen är väldigt dålig tycker jag i alla fall. Vi ska bara ta en massa saker och göra uppvisningar för föräldrar och tjäna in pengar, då lärarna skyller på oss att dom inte har råd med att betala alla kostnader, och alla pengar vi får in stjänker vi till ett företag som tar det mesta för sig själv. Idiotiskt, en Ramlösa kostade då typ 17 kr (33CL), fy h*lvete va dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Namn:Magnusstenbocksskolan

Plats:Helsingborg

Mat:Kass (utom pizzan)

Skick:skit, en byggnad är avstängd för alla människor så vi måste vara i såna baracker eller paviljånger eller kalla det vad ni vill (men dom ska bygga en ny skola)

Bästa lärare:Johan Engkvist

Sämsta lärare:resten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Namn: Birkaskolan

Mat: Olika, brukar vara skräp

Lärare: Trevliga och hjälper barnen med saker

Elever: Det finns några barn i 8 årsåldern som inte uppför sig ordenterligt, annars är dom snälla.

Ekonomi: Lite 50/50

Datorer: Olika beroende på vem som suttit där

Skåp: Förutom min j*vla skåpskamrat som snott hela skåpet för sig själv är det ganska bra.

Bästa lärare: Musik läraren

Sämsta lärare: Ingen är dålig

Vad vi har för tema: Att hjälpa andra barn från Tanzania (vi hade en vårkonsert för någon månad sedan, blev en av dom största katastroferna någonsin.) Tanzania prylen är väldigt dålig tycker jag i alla fall. Vi ska bara ta en massa saker och göra uppvisningar för föräldrar och tjäna in pengar, då lärarna skyller på oss att dom inte har råd med att betala alla kostnader, och alla pengar vi får in stjänker vi till ett företag som tar det mesta för sig själv. Idiotiskt, en Ramlösa kostade då typ 17 kr (33CL), fy h*lvete va dyrt.

 

Vi håller också på md en sådan insamling. Men vi samlar pengar till Kenya istället. Några skolor får våra pengar. Än så länge har vi samlat ihop 47.000 :-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

namn: gillboskolan

plats:norr om stockholm (sollentuna)

mat: normalt oätbara sörjor

Elever:för många, för jobbiga!!

Ekonomi: vad jag vet ligger skolan back.

lärarna:den bästa sluta, den nuvarande bästa hade jag bara i nån månad, sen var grundskolan slut

den sämsta: alla som går på skolan vet vem det är...

men trots alla dåliga saker var det en ganska bra skola, som är sollentunamoderaternas perfekta skola

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...