Inside Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Jag skulle gjärna villa ha det istället för matsal och vattnig smörja.. Förresten kostar en vanlig skol lunch bara 8 kronor. Det är ju mindren hundar får till lunch. Våran skollunch kostar 5.49 kr! DET är lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Namn: censur här också Ort: Gävle Elever: ca 250? Matföretag: Sodexho....Jag HATAR dem!!! Bra lärare. Bra vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Namn: Birkaskolan Mat: Olika, brukar vara skräp Lärare: Trevliga och hjälper barnen med saker Elever: Det finns några barn i 8 årsåldern som inte uppför sig ordenterligt, annars är dom snälla. Ekonomi: Lite 50/50 Datorer: Olika beroende på vem som suttit där Skåp: Förutom min j*vla skåpskamrat som snott hela skåpet för sig själv är det ganska bra. Bästa lärare: Musik läraren Sämsta lärare: Ingen är dålig Vad vi har för tema: Att hjälpa andra barn från Tanzania (vi hade en vårkonsert för någon månad sedan, blev en av dom största katastroferna någonsin.) Tanzania prylen är väldigt dålig tycker jag i alla fall. Vi ska bara ta en massa saker och göra uppvisningar för föräldrar och tjäna in pengar, då lärarna skyller på oss att dom inte har råd med att betala alla kostnader, och alla pengar vi får in stjänker vi till ett företag som tar det mesta för sig själv. Idiotiskt, en Ramlösa kostade då typ 17 kr (33CL), fy h*lvete va dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Namn:Magnusstenbocksskolan Plats:Helsingborg Mat:Kass (utom pizzan) Skick:skit, en byggnad är avstängd för alla människor så vi måste vara i såna baracker eller paviljånger eller kalla det vad ni vill (men dom ska bygga en ny skola) Bästa lärare:Johan Engkvist Sämsta lärare:resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Namn: Birkaskolan Mat: Olika, brukar vara skräp Lärare: Trevliga och hjälper barnen med saker Elever: Det finns några barn i 8 årsåldern som inte uppför sig ordenterligt, annars är dom snälla. Ekonomi: Lite 50/50 Datorer: Olika beroende på vem som suttit där Skåp: Förutom min j*vla skåpskamrat som snott hela skåpet för sig själv är det ganska bra. Bästa lärare: Musik läraren Sämsta lärare: Ingen är dålig Vad vi har för tema: Att hjälpa andra barn från Tanzania (vi hade en vårkonsert för någon månad sedan, blev en av dom största katastroferna någonsin.) Tanzania prylen är väldigt dålig tycker jag i alla fall. Vi ska bara ta en massa saker och göra uppvisningar för föräldrar och tjäna in pengar, då lärarna skyller på oss att dom inte har råd med att betala alla kostnader, och alla pengar vi får in stjänker vi till ett företag som tar det mesta för sig själv. Idiotiskt, en Ramlösa kostade då typ 17 kr (33CL), fy h*lvete va dyrt. Vi håller också på md en sådan insamling. Men vi samlar pengar till Kenya istället. Några skolor får våra pengar. Än så länge har vi samlat ihop 47.000 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 namn: gillboskolan plats:norr om stockholm (sollentuna) mat: normalt oätbara sörjor Elever:för många, för jobbiga!! Ekonomi: vad jag vet ligger skolan back. lärarna:den bästa sluta, den nuvarande bästa hade jag bara i nån månad, sen var grundskolan slut den sämsta: alla som går på skolan vet vem det är... men trots alla dåliga saker var det en ganska bra skola, som är sollentunamoderaternas perfekta skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.