Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Alla harry potter spelen jag skäms när jag har kompisar hemma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Harry Potter spelen är visserligen nördiga, men de är fasligt roliga också. Det nördigaste jag har är väl typ Lego Star Wars, även om det är skitkul! Har haft Hitta Nemo men det sålde jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Okej hade oxå det o sålde det efter 3 dagar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Starwars Battle Front 2 :) haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 haha en gång hade jag oxå the urbz xP de sålde jag svin fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 (redigerat) äh star wars spelen kanske Redigerat 6 April 2007 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 haha dogs life i 2 kopior, fick dem gratis från pappas jobb.. kan dock inte säljas pga recentionsex.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Conflict Desert Storm 2..Det e verligen sämst.Har kört det 2 gg och har haft det i snart 3 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Harry Potter ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 ehh det blir vell typ buzz :the music quiz fick det när jagköpte mitt ps2 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Hitman Contracts. Inte så nördigt kanske, men det suger hårt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Håller med Futurama.. Conflict Desert Storm 2 suger verkligen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg