K.K. Slayer Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 På sätt och vis är ju alla spel nördiga. :P Men jag äger faktiskt både Sonic Heroes och Shadow The Hedgehog. Nördvarning! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Äger inte så många spel till GameCube men det allra nördigaste är väl Super Mario Sunshine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 spelet Bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Pokemonspel Harry Potterspel Disneyspel Måste nog vara de nördigaste av allt ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Monkeyspanker Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Det är väl lite av en smakfråga. Personligen tycker jag att alla Settlers och liknande spel är både nördiga och fruktansvärt tråkiga. Och min polare älskar Settlers och tycker jag är värsta RPG nörden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Jag tycker at Harvest Moon och musse pigg är as töntiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 jag tkr att animal crossing suger o e nördigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonBall13 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 typ pokemon colouseum XD fdfdf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Harry Potter serien och Rayman spelen är nördigast :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Nördigaste spelet, eh? SSMB! Usch vad jag hatar det. Fyfan. Spelar hellre nått Barbie spel istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron1994 Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 jag heter Karl! Karl gillar Pokémon! Karl suger nej! Harry FIT*A suger JA! :bah: :meddum: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Mitt game cube :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg