XX2 Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Finns det något bra screenshot program (ta foton på skärmen) Skulle behöva ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Finns det något bra screenshot program (ta foton på skärmen) Skulle behöva ett. fraps är ett helt ok program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 men det är inte gratis :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 men det är inte gratis :( Men om du ska ta screenshots, varför använder du då inte Print Screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Sök på Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 använd print screen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 men det är inte gratis :( finns en gratisversion av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 7 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) men det är inte gratis :( Var kan jag ladda ned print screen.Och jag ska inte ha det när jag spelar spel. Redigerat 7 April 2007 av spelEric Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Print screen är en knapp som oftast sitter ovanför din "insert" knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Ghaaa! Quaked_Ess hann före mig! Öppna Paint och tryck på kistra in, och vips så kommer bilden fram. Du kan även trycka Alt + Print Screen för att "fota" rutan som är "längst fram". Sen finns det ju program som SPARAR Screen Shotens i bildfiler med en gång, så att du bara behöver trycka på Print Screen. Som Screen Shoter. Redigerat 7 April 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 (redigerat) Det är inget program man laddar ner, det e en knapp på tangentbordet. Du trycker på den och sen öppnar du paint eller nåt annat bildredigeringsprogram och klistrar in bilden (ctrl+v) och sparar. Du kan dock bara ta en bild i taget, och då kan man ju ha fraps. Och ja, det e gratis om man laddar ner gratisversionen med några begränsningar. Om det inte duger så kan du ju kolla på snapfiles.com. Där finns det TUSENTALS freeware program och säkert massor av såna som du letar efter. EDIT: det va visst 2 som hann svara före medan jag skrev. Redigerat 7 April 2007 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Annars kan du använda Xfire, det är gratis, du kan chatta med vänner in game och ta screen shots. Du kan också kolla vad din kompisar spelar och på vilka servrar. Pluss att du kan lägga upp screnshotsen på en personlig sida som du får så andra också kan kolla på dem :D Länk till Xfire: http://www.xfire.com/download/ Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.