Hoppa till innehåll

Affären.

XX2

Rekommendera inlägg

Gäst OneDream

Köp vip. Då får du 5 % billigare på sakerna. Men om det kommer upp i höga priser så sänks det ju ner riktigt mkt ! :)

Jag tänkte skaffa det förra söndagen. Men när jag kollade hur mkt kr jag hade så kunde jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 48893
Jag håller med dig om att allting kostar mycket i affären. Men det finns troligen en anledning till det.

Ja det finns det. FM e egentligen bara till för att folk ska skriva i forumet och skicka in fusk/recesioner/nyheter. Och anledningen till att allt e så dyrt är att alla inte har råd att köpa det dem vill ha, och skriver då mer eller ev. KÖPER FM via sms med RIKTIGA pengar. Forumet blir då aktivare, det kommer in fler fusk och sånt, och admin tjänar på det.

Redigerat av 48893
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

men man kan ju "fuska" till sej fm också. Köpa från sms. Köpa vip. UK. Då kanske det blir 1000 inlägg man ska göra.

Och vip är nog roligt. Det måste jag testa nån gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men man kan ju "fuska" till sej fm också. Köpa från sms. Köpa vip. UK. Då kanske det blir 1000 inlägg man ska göra.

Och vip är nog roligt. Det måste jag testa nån gång :)

Jag var VIP ett tag förr.

Det var inget speciellt med det direkt.

Och att köpa FM via SMS är väl inte att "fuska" direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...