Gäst Xarph Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Vilken ska jag välja rogue eller warrior? Vilka är bäst och roligast? Vad är roligt med dom? Snälla svara :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Warrior,rogue är roligare i pvp. Warrior är mer önskat i instances. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 tack jag ska nog göra en fury warrior och specca om mej till protecton i lvl 40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Tycker rogue, men gör som du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Rogue såklart! För att dom är skit bra :P Fast jag lirar bara på rogue xD Jag nästan hatar alla andra klasser :o Jag lirar nästan bara på Undead Rogues :o För att jag kan inte sluta för att dom har så coola spells och dom kan stealtha och det är jätte användbart :D Så jag säger bara world of roguecraft! Välj en rogue om du tvekar igen :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Svensk och frisk som jag är skulle jag valt warrior av den enkla anledningen att världen behöver tanx. Om jag skulle vilja vara DPS:are i PvE skulle jag rollat mage istället för rogue. Och i pvp ööööööööööööööh.. Ok. Stealth är lite häftigt. Warrior > Rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 WARRIOR LÄTT!!! :D De äger, så himla roligt. Jag har massa olika chars och warrior är nog de absolut roligaste :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Warrior gör mer skada i pvp så de blir Warrior. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Finns för många Rogues, inga fler :P. Spelar själv Rogue nu, men tycker du ska välja Warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 (redigerat) Lite svårt.. Rouges gör grym & snabb DPS men tål inte så värst mkt.. Warriors tål mkt och gör många crits, samt väldigt stark DPS. Beror ju också på vad man har för vapen och om man är bra på att spela den sortsens char ofc. Skulle tagit Warrior atm. Redigerat 8 April 2007 av Shadowcrafter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Warrior gör mer skada i pvp så de blir Warrior. :rolleyes: Warriors gör grymt mkt skada i PVE med ;)Jag kan outdpsa en rogue ez... Då har jag inte speciellt bra dps gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Som jag ser det så har rogues det lättare mot Spellcasters i PvP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg