ajar Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 All rap och hip hop. Precis, det är inte genomtänkt eller någonting. De blir kända över en natt och deras fans gillar de kanske i en vecka sen bytar de. Hårdrocksband behåller alltid sina fans och skriver sina texter själva. Det tror jag inte att hip hopare och rapare gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donnie Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Om bandet/artisten varken skriver text eller musik själva så klassar jag den musiken som dålig. Jag ogillar även låtsasartister som spelar playback på scen. Tacka vet jag hårdrock, där de gör allt själva. Redigerat 11 April 2007 av Donnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Precis, det är inte genomtänkt eller någonting. De blir kända över en natt och deras fans gillar de kanske i en vecka sen bytar de. Hårdrocksband behåller alltid sina fans och skriver sina texter själva. Det tror jag inte att hip hopare och rapare gör. Mm precis så e det dom gör en HIT låt sen efter en vecka lyssnar inte en kotte på den längre O.o Den låten jag hatar mest just nu Lyssna på denna låten så förstår ni varför jag hatar han xD bara skryter 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 All rap och hip hop. Håller verkligen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Gillar inte Hip-Hop, vanligtvis inte pop heller. Och jag har ingen respekt för artister som inte skriver sin egen musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Dagispop. Typ Britney Spears mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Jag hatar Rap och Hip-hop, det är ju bara en historia med bakgrundsmusik!! Sen så hatar jag bebis-pop, t ex Britney, Aqua, m fl. Men det jag verkligen hatar grovt är musik som inte har nån betydelse, som "Shake that" elr "smack that", å heregud vad dom suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 All rap och hip hop. Det finns självklart de som gör det. Men Eminem, 50 Cent och såna skitartister gör det ju inte. Gillar inte heller den typen av musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 DJ Adolf, sämsta jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Om man räknar Jimmy Jansson... den sämsta jag kan komma på just nu. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 jag hatar låten Clubbin med adias black widow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 All rap och hip hop. låter kanske upprepat men håller verkligen med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.