Dahliz91 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Vad tycker ni om B-språken(Tyska, spanska, franska)? Jag tycker dom är tråkiga! Tycker ni något språk borde läggas till? Jag tycker Skånska/danska borde läggas till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 haha visst nåra fler språk borde man kunna välja .men spanska,tyska,franska är de språk man typ pratar väldigt mycket förutom engelska . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag gillar spanskan. Den äger. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Hatar franskan, de borde lägga till italienska eller kanske ryska. Vore ganska coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Näej, det duger. Jag har engelska nu, så det ör okej. Jag hade spanska först då sög det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Engelska som B-Språk? Iaf så borde man byta ut tyskan och franskan, de är språk som har varit stora men nu är på väg att dö ut. Lägg till typ kinesiska eller japanska istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Engelska som B-Språk? Iaf så borde man byta ut tyskan och franskan, de är språk som har varit stora men nu är på väg att dö ut. Lägg till typ kinesiska eller japanska istället. Om man har extra svårt för engelska kan man välja det som B-språk och få mer hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Ok.. på så sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Japanska skä läggas till! Jag ska läsa det sen. Tyska är bra om man har en bra lärare (inte jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 man läser ju latin(inte) men kanske ska börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Jag har spanska och jag är stolt över det.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 spanska är okej, men alla komipsar går i andra grupper.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.