Mintplanta Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 (redigerat) Har kört alliance ända sen jag fick wow och tänkte göra en ny horde och jag skulle vilja göra en rogue, men vet inte riktigt vilken ras jag ska ta(då menar jag att jag undrar vilken ni tycker e coolast och bäst som rogue). :( PS. OBS. Jag är inte den bästa på att skriva Redigerat 10 April 2007 av linkan360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Undead Female. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Undeads ser fräckare ut.. Men det är oftast många som går på undeads först för att dem hatar undeads.. Men jag tycker Orc's racial är fräckast :) Orc ser biffigare ut också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Undeads ser fräckare ut.. Men det är oftast många som går på undeads först för att dem hatar undeads.. Men jag tycker Orc's racial är fräckast :) Orc ser biffigare ut också. Ingen går på min Undead rouge lvl 70 full t5 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Knappast att du har fått full tier5. Visa profil så tror jag dig <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Ingen har fullt tier 5, rekordet är två bitar, delarna droppas i Serpentshrine Cavern, Tempest Keep: the Eye och Black Temple. Den bästa (och enligt mig fräckaste) Horde rasen är Blood Elf, en AoE silence som ger dig 30 energy? Ja tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Både Belf och Undead är jättegay ju. Orc ska inte heller spela läderklass, helst inte troll heller men... Okej då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Enkelt svar, spela inte horde. Men om du måste, Undead tror jag är bäst. Men håller med Slasktratt. Tycker isåfall Orcer är coolast. Findus, kan inte du som "har" full tier 5, beskriva exakt vem som droppar de olika märkerna, hur man blir attuned med raidsen, vad din guild heter m.m. Många är nog nyfikna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Enkelt svar, spela inte horde. Men om du måste, Undead tror jag är bäst. Men håller med Slasktratt. Tycker isåfall Orcer är coolast. Findus, kan inte du som "har" full tier 5, beskriva exakt vem som droppar de olika märkerna, hur man blir attuned med raidsen, vad din guild heter m.m. Många är nog nyfikna. han drev om du inte förstog det , ingen har mer än 3 delar t5.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Man ska spela på horde. Säger som findus... Undead Female... Jag kan bara spela på undead rogues... Kan inte spela på någon annan ras och kan inte spela på någon annan klass... Tröttnar direkt Undead rogues är dom bästa i spelet enligt mig Även om det inte är sant xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 gör ett troll, dom är coolast. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Undead male :D äger om slår snyggt o e den klassen jag ser mest som en rogue class me tanke på will of forsaken o Canibalize Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg