Backstab Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Enkelt svar, spela inte horde. Men om du måste, Undead tror jag är bäst. Men håller med Slasktratt. Tycker isåfall Orcer är coolast. Findus, kan inte du som "har" full tier 5, beskriva exakt vem som droppar de olika märkerna, hur man blir attuned med raidsen, vad din guild heter m.m. Många är nog nyfikna. Ja spela alliance!! Orc e fula som h*lvete som rogue dom ska va smidiga å de å en orc e rätt stor!! Fast dwarf rogue e fulast :D va UNDEAD lr BELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 (redigerat) Blood elf rogue klart om du har tbc, Male ftw. Om du inte har tbc såklart Undead male. Rekomenderar att du ska ta som proff Engeering och mining, eller Leatherworking och skining. Redigerat 12 April 2007 av Inside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donnie Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Var male troll. De ser häftigare ut, och personligen så gillar jag deras startzon mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 (redigerat) Hm.. Jag tror ingen bryr sig om startzon Redigerat 14 April 2007 av Inside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Bästa rougen man kan va är undead med Will of Forsaken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Enkelt svar, spela inte horde. Men om du måste, Undead tror jag är bäst. Men håller med Slasktratt. Tycker isåfall Orcer är coolast. Findus, kan inte du som "har" full tier 5, beskriva exakt vem som droppar de olika märkerna, hur man blir attuned med raidsen, vad din guild heter m.m. Många är nog nyfikna. Nej, tror faktiskt inte det, han verkade försöka "verka cool" snarare. Rogue som horde ska vara undead, men spela alliance, mycket roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 (redigerat) UD Maaale... Gay, slår snyggt, fräckaste OP'aste racials, vad kan bli bättre ??? Men iofs.. orc är också rätt balla i stealth xP bra med racial osv blaa .. men UD MALE >:[ btw... varför kör alla ally ? var som Grim så är ni grymma <3 Redigerat 16 April 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg